26 August 2014, 20:31
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 27 August 2014, 20:28 door maartenvg.)
Hoi,
De afgelopen jaren rij ik in een Volvo 240 automaat, nu is het tijd voor iets nieuws aangezien deze aan het einde is...
. We zullen de komende jaren meer kilometers gaan maken en zo'n grote auto is gewoon superhandig. Nu zijn we opzoek naar je raad het al.. een Volvo 940 automaat en het liefst met LPG-G3. G3 zou ik er later ook nog wel in kunnen zetten. Nu heb ik al behoorlijk wat tips gelezen, maar eigenlijk zijn het redelijk goede wagens.
Nu zie ik best wat automaten (want dat willen we weer) te koop (veel bij dealers) en ook heel verschillend in prijs en kilometers, maar wat is belangrijker minder kilometers of minder eigenaren. Ik heb nu bijvoorbeeld ÃÃn op het oog die 7 eigenaren heeft gehad en maar 280.000 heeft gereden. NAP is logisch. Lijkt me erg weinig kilometers voor zoveel gebruikers.
En klopt het dat in bepaalde types geen G3 installatie kan? of geldt dit alleen voor modellen voor 1994?
Mochten er nog tips zijn dan hoor ik het graag.
De afgelopen jaren rij ik in een Volvo 240 automaat, nu is het tijd voor iets nieuws aangezien deze aan het einde is...
. We zullen de komende jaren meer kilometers gaan maken en zo'n grote auto is gewoon superhandig. Nu zijn we opzoek naar je raad het al.. een Volvo 940 automaat en het liefst met LPG-G3. G3 zou ik er later ook nog wel in kunnen zetten. Nu heb ik al behoorlijk wat tips gelezen, maar eigenlijk zijn het redelijk goede wagens. Nu zie ik best wat automaten (want dat willen we weer) te koop (veel bij dealers) en ook heel verschillend in prijs en kilometers, maar wat is belangrijker minder kilometers of minder eigenaren. Ik heb nu bijvoorbeeld ÃÃn op het oog die 7 eigenaren heeft gehad en maar 280.000 heeft gereden. NAP is logisch. Lijkt me erg weinig kilometers voor zoveel gebruikers.
En klopt het dat in bepaalde types geen G3 installatie kan? of geldt dit alleen voor modellen voor 1994?
Mochten er nog tips zijn dan hoor ik het graag.