28 January 2015, 17:57
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 28 January 2015, 18:11 door Marc1970.)
Tenslotte, als je iets wilt doen aan de inlaat kan je het best het toetertje wat achter de grille steekt vervangen door een rechte buis. Dat toetertje zit daar alleen om geluid te veraangenamen, en houdt serieus lucht tegen.
Je LPG installatie heeft ook een enorme vernauwing, dat is het gasmengstuk, dat is 1 vd redenen dat LPG auto's minder hard gaan en directe injectie van LPG zoveel vlotter werkt.
Om aan te geven hoe veel/weinig 1, 4,5 of 16 inch water vacuumverlies is, een normale motor trekt iets van 20 inch kwik inlaatvacuum bij stationair, dat is 272 inch water.
Je LPG installatie heeft ook een enorme vernauwing, dat is het gasmengstuk, dat is 1 vd redenen dat LPG auto's minder hard gaan en directe injectie van LPG zoveel vlotter werkt.
Om aan te geven hoe veel/weinig 1, 4,5 of 16 inch water vacuumverlies is, een normale motor trekt iets van 20 inch kwik inlaatvacuum bij stationair, dat is 272 inch water.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969