Dan zou er misschien druk van verdampende benzine uit de tank, door de benzinepomp heen, in de vlotterkamer terecht komen, langs de vlotternaald (afsluiter) en benzine omhoog duwen door de sproeier? Waarom niet. Dan is je mengsel goed verrijkt bij de start. In de winter start-ie dan zonder choke, en in de zomer verzuipt-ie?
Maar de vlotterkamer is open, tenminste daarvoor zit een boring in de carburateur. Misschien zit de pakking ri. het luchtfilter ondersteboven, of zit er geen gat voor de ontluchting in?
En de vlotterhoogte nakijken en de naald, of die nog afsluit. Staat allemaal in TP11740.
Misschien de benzinepomp vervangen?
Zou de benzinetank zelf niet een soort ontluchting moeten hebben ergens? Mijn 144's hebben zo'n stiekem slangetje vanaf de vulpijp wat eindigt achter de bumper en benzinedampen verspreid in de milieu.
Maar de vlotterkamer is open, tenminste daarvoor zit een boring in de carburateur. Misschien zit de pakking ri. het luchtfilter ondersteboven, of zit er geen gat voor de ontluchting in?
En de vlotterhoogte nakijken en de naald, of die nog afsluit. Staat allemaal in TP11740.
Misschien de benzinepomp vervangen?
Zou de benzinetank zelf niet een soort ontluchting moeten hebben ergens? Mijn 144's hebben zo'n stiekem slangetje vanaf de vulpijp wat eindigt achter de bumper en benzinedampen verspreid in de milieu.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969