Kogels aan de voorkant:
Weerskanten zit recht onder de veerpoot een dikke fuseekogel, hier te zien met z'n korte bevestigingsplaat waarmee hij aan de wielarm zit: http://volvolvo.nl/threads/8941-Verschil...ging/page2
Iets naar voren zit de stuurstang, met weer 2 kogels, 1 in een harmonicahoes en 1 in zo'n standaard rubber hoesje (ook te zien op de foto).
De fuseekogel mag 1 mm zijwaarts en 1 mm axiaal speling hebben BOVENOP de oorspronkelijke speling die resp. 0 mm en 3 mm mag zijn van Volvo. Vooral axiaal worden veel kogels ten onrechte afgekeurd, 4 mm axiaal is een enorm eind. Stuurkogels mogen 1 mm speling hebben, van Volvo 0 mm, dus blijft 1 mm. Alle hoezen moeten stof- en vetdicht zijn.
Weerskanten zit recht onder de veerpoot een dikke fuseekogel, hier te zien met z'n korte bevestigingsplaat waarmee hij aan de wielarm zit: http://volvolvo.nl/threads/8941-Verschil...ging/page2
Iets naar voren zit de stuurstang, met weer 2 kogels, 1 in een harmonicahoes en 1 in zo'n standaard rubber hoesje (ook te zien op de foto).
De fuseekogel mag 1 mm zijwaarts en 1 mm axiaal speling hebben BOVENOP de oorspronkelijke speling die resp. 0 mm en 3 mm mag zijn van Volvo. Vooral axiaal worden veel kogels ten onrechte afgekeurd, 4 mm axiaal is een enorm eind. Stuurkogels mogen 1 mm speling hebben, van Volvo 0 mm, dus blijft 1 mm. Alle hoezen moeten stof- en vetdicht zijn.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969

