2 July 2014, 02:00
B230FK die ik had liggen was een heetgelopen exemplaar. Net zo warm tot ie er zelf mee stopte... Achteraf niet echt een goeie basis om mee verder te gaan. Deze loop prima en dus een mooi blok om de eerder gescoorde AW71 achter te hangen en de iets minder vlottte superpolar een iets 'beter met verkeer te laten meekomen' modus te geven.
Uiteraard weer een jarenplan, wrschnlk komend najaar opfrissen van blok en bak.
Ik ga ook wel voor die 850/V70 injectoren denk ik.. Ik heb deze B230FK overgenomen met alle aanbouwdelen. Dan wil ik ook echt ALLE delen hebben, en ik weet niet meer waar ik die weerstanden bij een vorige 940-sloper heb zien zitten. Thats it
Uiteraard weer een jarenplan, wrschnlk komend najaar opfrissen van blok en bak.
Ik ga ook wel voor die 850/V70 injectoren denk ik.. Ik heb deze B230FK overgenomen met alle aanbouwdelen. Dan wil ik ook echt ALLE delen hebben, en ik weet niet meer waar ik die weerstanden bij een vorige 940-sloper heb zien zitten. Thats it
Grijze 245's. '83 b21et en '92 b230 FK, gewoon, lekker vlot.