29 May 2014, 16:46
Dank je!
Ik woon in Dedemsvaart.
Eigenlijk heb ik nog geen idee wat ik precies met de auto ga doen,
maar een paar mooie wielen of de originele velgen laten verbreden staat in ieder geval in de planning
en waarschijnlijk ook ooit wel een ander kleurtje, aangezien ik deze kleur ook niet geweldig vind en er her en der wat oranje grondverf
en de originele bruine kleur door komt
Als eerste de auto maar eens apk waardig zien te krijgen, dus hier en daar wat laswerk.
Dan maar eens op zoek naar wat andere audio, want de standaard radio en speakers staan em wel goed, maar dat geluid............
dus als iemand toevallig nog een frontje heeft zodat er een standaard radio op de originele plek past, hoor ik dat graag!
Ik woon in Dedemsvaart.
Eigenlijk heb ik nog geen idee wat ik precies met de auto ga doen,
maar een paar mooie wielen of de originele velgen laten verbreden staat in ieder geval in de planning
en waarschijnlijk ook ooit wel een ander kleurtje, aangezien ik deze kleur ook niet geweldig vind en er her en der wat oranje grondverf
en de originele bruine kleur door komt

Als eerste de auto maar eens apk waardig zien te krijgen, dus hier en daar wat laswerk.
Dan maar eens op zoek naar wat andere audio, want de standaard radio en speakers staan em wel goed, maar dat geluid............
dus als iemand toevallig nog een frontje heeft zodat er een standaard radio op de originele plek past, hoor ik dat graag!
Volvo 340 1985 --> gesloopt
Volvo 850 1993 --> verkocht
Volvo s70 1999 --> verkocht
Volvo 740 1989 --> boonacker limo carbagerun project
Volvo 242 1979 --> work in progress
Volvo 850 1993 --> verkocht
Volvo s70 1999 --> verkocht
Volvo 740 1989 --> boonacker limo carbagerun project
Volvo 242 1979 --> work in progress