27 May 2014, 19:38
Warmte is geen probleem, de Volvo is ontworpen om met een automaat en airco in Zuid Californie een paardetrailer bergop te zeulen. De naald zal wel wat stijgen af en toe, en het is nog steeds goed om in de gaten houden dat-ie stabiliseert op een nieuw punt zeg 2 mm hogerop. Dat doet de mijne in elk geval als ik er volgeladen mee tegen een Franse berg op dender.
De wegen waren ook niet best in Zweden toen ze begonnen met de 240, daarom staat-ie zo hoog op z'n wielen. Als je een sedan hebt, kan je estate veren monteren, onder een estate kan je simpel 3 cm blokken onder de veer vastbouten.
Er gaan geregeld 10.000 km voorbij dat ik niks aan de 240 doe.
De wegen waren ook niet best in Zweden toen ze begonnen met de 240, daarom staat-ie zo hoog op z'n wielen. Als je een sedan hebt, kan je estate veren monteren, onder een estate kan je simpel 3 cm blokken onder de veer vastbouten.
Er gaan geregeld 10.000 km voorbij dat ik niks aan de 240 doe.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969