10 May 2014, 20:13
Erikhans schreef:Aahhh nee!
Lees nu net het nare bericht.
Gelukkig heb je zelf niets? ( hoop ik)
Wel heel zuur voor je.
Ik begrijp dat je de moed niet opgeeft
om hem weer te herstellen?
Heel veel succes!!!
Ja zonde he, zelf gelukkig niks behalve verdriet om m'n auto. Het is wel het plan hem te herstellen. Wil namelijk absoluut geen andere auto.
Lukie5704 schreef:Kl.....te!!!Thanks
Sterkte met herstellen.
Dopski schreef:Dat is zeker heel erg balen, hopelijk krijg je de deuk er makkelijk uit of kan je een leuk stuk vervangingsplaatwerk vinden. Op www.turbobricks.com is trouwens iemand met een projectje bezig waarbij ook een achterpaneel vervangen wordt (of gaat worden).
Een van onze mede forum leden heeft al laten weten dat hij eventueel nog plaatwerk heeft staan. Hoop alleen dat de deuk er makkelijk uit gaat, zal minder werk zijn. Het project op turbobricks ken ik inderdaad, wel handig om erbij te houden.
Stevves schreef:He balen man! Was zon strakke bak geworden! Goed plan om hem wel te herstellen. Zuur dat mensen niet ff stoppen of komen helpen, zou ik me ook aan irriteren. Succes ermee!
Ja hij begon inderdaad de goede kant op te gaan. Eigenlijk was ik van plan om afgelopen vrijdag te beginnen met het oude blok verwijderen voor mijn turboblok maar dat zal nu even moeten wachten.