9 May 2014, 20:28
Schipper schreef:Wat is dat balen zeg, gelukkig ben je er zelf ongeschonden uitgekomen.
Heb zelf wel eens te maken gehad met olie op de weg waardoor ik te maken kreeg met een soortgelijke reactie, ook uitbreken tijdens het rechttrekken.
Succes met het herstellen(hopelijk)!
Ja was wel weer blij dat ik in zo'n dikke Volvo rij.
jos245 schreef:Da's inderdaad balen. Het van achter uitbreken is zo'n beetje de nachtmerrie van elke volvo 2 serie rijder. Als de auto flink uitbreekt valt het niet mee om hem met tegensturen nog op de weg te houden.
Een geluk bij een ongeluk dat de auto niet ter hoogte van de middenstijl de boom heeft geraakt want dan is het meestal niet meer rendabel om de auto nog op te knappen.
Wel vreemd van dat remdrukverlies....
Hij was inderdaad niet te houden. (in ieder geval hield ik hem niet) Remdruk verlies is inderdaad heel vreemd en ontzettend schrikken. Ga ook eerst grondig onderzoeken waar dat nu vandaan kwam.
Bassen schreef:***** schade, ben je zelf in de gelegenheid het te repareren?
Ben zelf redelijk in de gelegenheid hem te repareren. Ruimte heb ik en er is een las apparaat aanwezig en mensen die er mee om kunnen gaan. Het echte strakmaken zal echter wel door een schadehersteller moeten gebeuren.
Yellow240 schreef:Zuur man, ik heb ook wel eens een stukje getold tot ik dwars op de weg stil kwam te staan. Linke soep af en toe.
Heel zuur.