9 May 2014, 20:24
markfranken schreef:ei, dat ziet er naar uit. Ik heb ook wel eens zo'n ongelukje gehad, mijn auto zat op dezelfde plek in een deuk, alleen was heel de achterkant geknikt. De deuk was ook groter, kan zijn dat ik harder ging, of dat het japanse staal uit de jaren 70 niet zo sterk was...Dan sta je inderdaad te janken..Bij mij kwamen wel enkele mensen helpen (was ook op de ring van Eindhoven), maar ook heel veel ramptoeristen. Ik was blij dat de smartphone toen nog niet bekend was (6 jaar geleden), want anders waren er voldoende foto's beschikbaar geweest (bah).
Sterkte met de schade, hopelijk is het nog te repareren. Is de velg ook krom?
Bedankt, schade valt inderdaad wel mee zo. Velg is niet alleen krom er zijn 2 hele stukken uit de buitenste ring gebroken. Ik zal nog wel een foto'tje plaatsen.
MarcoV schreef:Dat is ff flink schrikken he, en ja we leven in een erg behulpzame samenleving tegenwoordig.
Succes met het weer netjes maken van deze mooie auto.
Marco
Zeker schrikken. Ik hoop de auto weer net zo mooi te krijgen als dat ie was.
A_A schreef:Ow bah!
jee , das inderdaad niet best nee
sterkte en succes met ophalen en evt herstellen!
Thanks, ophalen ging vrij makkelijk. Zit toevallig een tuinbedrijf bij mij in de straat waar ik een grote oplegger van kon lenen.
Laurens Zondag schreef:wow dat is echt balen :O!
heel veel succes met ophalen en het herstelwerk. zou wel meteen goed kijken hoe het komt dat de auto ineens uitbrak op moment dat je bijna recht stond. (stabi's misschien niet goed meer in combinatie met schokbreekers en veren?)
in ieder geval heel veel succes !
Bedankt. Het enige wat ik kan bedenken is dat de weg gewoon glad was. Schokdempers achter zijn in december nog vervangen en de vering rondom nog later.