27 March 2014, 20:10
Haha de kleur pfffff Ik heb nog geen idee, ik vind deze kleur wel leuk maar het is niet de kleur.
Als het groen blijft word het dat lichte groen wat ik op de 142 had.
Maar crème wit, zwart of knal geel vind ik ook erg leuk :confused:.
Eerst de roestgaten aanpakken van de 145 en de techniek verbeteren.
Er staat nog een verse B230 in de werkplaats te niksen en ik heb nog een M46 liggen die olie lekt
en als ik de bocht om ga dan raken de deurklinken bijna het asfalt :frown:
Zouden ze daarom die opliggende deurklinken niet meer hebben in de latere bouwjaren :confused:
Nou ja een paar zware stabies moeten er ook nog onder dus en ik heb nog een sper van de 242 liggen.
Hoop dat die zo gaat passen in de 145 achteras, zijn alletwee dana 30 assen toch?
Genoeg te doen dus en genoeg bedenktijd voor de kleur hahaha
En hoe gaat het met jouw project Laurens?
Het restant van de GT al bij de oud ijzerboer gebracht?
Als het groen blijft word het dat lichte groen wat ik op de 142 had.
Maar crème wit, zwart of knal geel vind ik ook erg leuk :confused:.
Eerst de roestgaten aanpakken van de 145 en de techniek verbeteren.
Er staat nog een verse B230 in de werkplaats te niksen en ik heb nog een M46 liggen die olie lekt
en als ik de bocht om ga dan raken de deurklinken bijna het asfalt :frown:
Zouden ze daarom die opliggende deurklinken niet meer hebben in de latere bouwjaren :confused:
Nou ja een paar zware stabies moeten er ook nog onder dus en ik heb nog een sper van de 242 liggen.
Hoop dat die zo gaat passen in de 145 achteras, zijn alletwee dana 30 assen toch?
Genoeg te doen dus en genoeg bedenktijd voor de kleur hahaha
En hoe gaat het met jouw project Laurens?
Het restant van de GT al bij de oud ijzerboer gebracht?
Volvo 145 B230 M47 lpg 1970