25 January 2014, 15:54
Vraagje;
Kan een B230FT aanschaffen uit 89. Zit een Garrett turbo op. Onduidelijk wat voor managementsysteem erop hangt. (LH2.2 of LH2.4). Weet dat het een blok is zonder zuigerkoeling. Mogelijk doel is inbouwen in de superpolar met nooit meer dan 180 pk dus piston slap is niet heel risicovol. M47 blijft.
Stel dat het een L.H. 2.2 is... Wat moet ik aan het blok veranderen om deze geschiktt e maken voor de L.H.2.4 kabelboom in de 92 superpolar? Kan zo een-twee-drie niet de verschillen vinden tussen LH 2.2 en LH 2.4. Op TB ook erg gefragmenteerd terug te vinden. Meestal bouwen daar kjets om naar LH 2.2 of LH 2.4. Miste de 2.2 nou de pingelsensor?
Kan een B230FT aanschaffen uit 89. Zit een Garrett turbo op. Onduidelijk wat voor managementsysteem erop hangt. (LH2.2 of LH2.4). Weet dat het een blok is zonder zuigerkoeling. Mogelijk doel is inbouwen in de superpolar met nooit meer dan 180 pk dus piston slap is niet heel risicovol. M47 blijft.
Stel dat het een L.H. 2.2 is... Wat moet ik aan het blok veranderen om deze geschiktt e maken voor de L.H.2.4 kabelboom in de 92 superpolar? Kan zo een-twee-drie niet de verschillen vinden tussen LH 2.2 en LH 2.4. Op TB ook erg gefragmenteerd terug te vinden. Meestal bouwen daar kjets om naar LH 2.2 of LH 2.4. Miste de 2.2 nou de pingelsensor?
Grijze 245's. '83 b21et en '92 b230 FK, gewoon, lekker vlot.

