19 December 2013, 10:34
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 19 December 2013, 10:39 door Marc1970.)
Ik heb ook wel met (hele) oude banden rondgereden. De banden zien er toch beter uit dan op die eerdere foto, er is een paar mm profiel aanwezig over de hele breedte, wat wil je nog meer. Deze Michelins zijn echte banden, de zijkant kan helemaal verbrokkeld raken maar het geheel blijft functioneren tot het laatste draadje.
Toch een redelijk 144 of niet, qua roest, deuken en sierstrips? Ook in de motorruimte lijkt alles op z'n plek te zitten. Ik zou bijna zeggen wees er voorzichtig mee. Ook met jezelf, het lijkt een suffe bak maar als je in de verkeerde bocht gas geeft sta je zo achterstevoren in de berm. Zeker als het wat gladder wordt is deze ietwat gedateerde achterwielaandrijver een uitdaging.
Toch een redelijk 144 of niet, qua roest, deuken en sierstrips? Ook in de motorruimte lijkt alles op z'n plek te zitten. Ik zou bijna zeggen wees er voorzichtig mee. Ook met jezelf, het lijkt een suffe bak maar als je in de verkeerde bocht gas geeft sta je zo achterstevoren in de berm. Zeker als het wat gladder wordt is deze ietwat gedateerde achterwielaandrijver een uitdaging.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969