21 November 2013, 17:26
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 21 November 2013, 17:34 door Dopski.)
Die ring met schroefdraad is de moer waarmee de schokdemper in de veerpoot zit geschroefd. Die hoort (uiteraard) goed vast te zitten.
Dat geluid wat je hoort is de schokdemper die op de bodem van de veerpoot staat te bonken.
Ik hoop dat het schroefdraad in de veerpoot nog een beetje netjes is en dat je de moer nog vast kan krijgen. Mocht dat niet in een keer goed lukken zou ik aanraden om de hele veerpoot er onder vandaan te halen; goed in elkaar zetten/vervangen.
PAS OP: als het inderdaad die moer is die niet vast zit is de veerpoot niet meer 1 geheel. bij het opkrikken zal je veerpoot al uitelkaar gaan. (daarom heb je het huis van de schokdemper misschien al kunnen zien, die hoort in de veerpoot te zitten). Een 2e krikje onder de fusee houden is misschien wel slim, dan kan je het geheel gecontroleerd rustig laten zakken.
Dat geluid wat je hoort is de schokdemper die op de bodem van de veerpoot staat te bonken.
Ik hoop dat het schroefdraad in de veerpoot nog een beetje netjes is en dat je de moer nog vast kan krijgen. Mocht dat niet in een keer goed lukken zou ik aanraden om de hele veerpoot er onder vandaan te halen; goed in elkaar zetten/vervangen.
PAS OP: als het inderdaad die moer is die niet vast zit is de veerpoot niet meer 1 geheel. bij het opkrikken zal je veerpoot al uitelkaar gaan. (daarom heb je het huis van de schokdemper misschien al kunnen zien, die hoort in de veerpoot te zitten). Een 2e krikje onder de fusee houden is misschien wel slim, dan kan je het geheel gecontroleerd rustig laten zakken.