17 October 2013, 18:12
Een avondje rondrijden bij Alblasserdam om controle borden te plaatsen en weer op te halen, lijkt wel geholpen te hebben. Ontsteking ietsje vroeger gezet en dan moet het morgen wel gaan lukken met de caravan achter de 245. Het asje van de ontsteking lijkt wel iets te veel verticale speling te hebben. Langzaam maar eens naar een vervanging gaan speuren.
Verder met de Healey. Na 12 lagen zwart en wat nieuw chroom 'van een velletje', ziet het dakje er zo uit.
![[Afbeelding: szly.jpg]](http://imageshack.com/a/img34/9308/szly.jpg)
Het raamframe is blank maar bij het model wit. Kaal pellen dus.
![[Afbeelding: t8ez.jpg]](http://imageshack.com/a/img46/6287/t8ez.jpg)
Hmmm, geen bevestigingen meer op de bumper die in de gaten van de koets horen te passen. Zelf maar maken.
Verder met de Healey. Na 12 lagen zwart en wat nieuw chroom 'van een velletje', ziet het dakje er zo uit.
![[Afbeelding: szly.jpg]](http://imageshack.com/a/img34/9308/szly.jpg)
Het raamframe is blank maar bij het model wit. Kaal pellen dus.
![[Afbeelding: t8ez.jpg]](http://imageshack.com/a/img46/6287/t8ez.jpg)
Hmmm, geen bevestigingen meer op de bumper die in de gaten van de koets horen te passen. Zelf maar maken.
![[Afbeelding: vtqe.jpg]](http://imageshack.com/a/img46/4557/vtqe.jpg)
Maarten
Mijn auto's: MGB roadster 1966, Alfa Romeo Giulia Super 1300 1971, Volvo 245 Estate 1979
ModelCarWorkshop
Dutch Rally Events
Rally-Cursus
Mijn auto's: MGB roadster 1966, Alfa Romeo Giulia Super 1300 1971, Volvo 245 Estate 1979
ModelCarWorkshop
Dutch Rally Events
Rally-Cursus