16 October 2013, 12:26
Yellow240 schreef:Geen verstand van KDFI maar wel benieuwd naar meer foto's/filmpjes van je 142!idd....
Maar heb je geen supercharger overwogen? Dat lijkt me gemakkelijker dan een turbo. En vlgs mij geeft dat ook een mooier koppelbereik op een B20.
Muv de kompressor heb ik, 8-bout B20, B20E kop, d-jet injectie, 4-1 uitl spruitstuk, motormanagement alles klaar liggen. Nu alleen nog even die hoek met TIJD/RUIMTE zoeken!
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..