15 October 2013, 22:18
Volvo 142 B23 schreef:Als ik me niet vergis heb je drie pinnen op je actieve dis bobine. Pin me er niet op vast maar ik meen dat de middelste plus is (zoek dat voor de zekerheid even na). De KDFI heeft twee pinnen voor ontsteking A en B (en C en D maar die heb je niet nodig). Deze pinnen schakelen naar massa en worden A knoop je aan pin 1 van je bobine, B knoop je aan pin 3 (er nogmaals van uit gaande dat pin 2 massa was.
Ik dacht juist dat ze vrijwel allemaal 4-pins hebben. De mijne in ieder geval wel.
Ik heb ook een pull up gemaakt. Zie dit schema op mijn website;
![[Afbeelding: Wiring-Diagram-Megasquirt-Volvo-1800_130323.jpg]](http://www.boelebraaksma.nl/volvo/wp-content/uploads/2013/03/Wiring-Diagram-Megasquirt-Volvo-1800_130323.jpg)
Groeten, Boele