30 September 2013, 12:01
Mijn eerste Triumph is afgelopen week gereed gekomen. De basis voor deze TR3A is van Kyosho
![[Afbeelding: vuuo.jpg]](http://imageshack.com/a/img849/2412/vuuo.jpg)
En eenmaal kaal getrokken, houd je dit over.
![[Afbeelding: 31h6.jpg]](http://imageshack.com/a/img69/9788/31h6.jpg)
![[Afbeelding: 61ka.jpg]](http://imageshack.com/a/img18/6414/61ka.jpg)
Terug in de lak van de originele auto, OEW.
![[Afbeelding: 4ilr.jpg]](http://imageshack.com/a/img593/4277/4ilr.jpg)
En de eerste chromen delen kunnen er weer op.
![[Afbeelding: nfuh.jpg]](http://imageshack.com/a/img841/2927/nfuh.jpg)
Zo lijkt het model al een stukje op het origineel.
![[Afbeelding: yvpo.jpg]](http://imageshack.com/a/img546/2276/yvpo.jpg)
De spaakwielen moeten het veld ruimen...
![[Afbeelding: qjig.jpg]](http://imageshack.com/a/img11/8199/qjig.jpg)
De nieuwe kuipstoelen met witte piping.
![[Afbeelding: co3a.jpg]](http://imageshack.com/a/img34/7904/co3a.jpg)
Een blik op het dashboard. Deze was rechts gestuurd. Nu dus links.
![[Afbeelding: m4u8.jpg]](http://imageshack.com/a/img841/446/m4u8.jpg)
Ook op het model komen opzet zijramen.
![[Afbeelding: sg4x.jpg]](http://imageshack.com/a/img203/5640/sg4x.jpg)
![[Afbeelding: efi6.jpg]](http://imageshack.com/a/img585/4561/efi6.jpg)
![[Afbeelding: zqsl.jpg]](http://imageshack.com/a/img853/6564/zqsl.jpg)
En zo is het plaatje compleet.
![[Afbeelding: uohu.jpg]](http://imageshack.com/a/img28/2334/uohu.jpg)
![[Afbeelding: lzjp.jpg]](http://imageshack.com/a/img109/2906/lzjp.jpg)
![[Afbeelding: vuuo.jpg]](http://imageshack.com/a/img849/2412/vuuo.jpg)
En eenmaal kaal getrokken, houd je dit over.
![[Afbeelding: 31h6.jpg]](http://imageshack.com/a/img69/9788/31h6.jpg)
![[Afbeelding: 61ka.jpg]](http://imageshack.com/a/img18/6414/61ka.jpg)
Terug in de lak van de originele auto, OEW.
![[Afbeelding: 4ilr.jpg]](http://imageshack.com/a/img593/4277/4ilr.jpg)
En de eerste chromen delen kunnen er weer op.
![[Afbeelding: nfuh.jpg]](http://imageshack.com/a/img841/2927/nfuh.jpg)
![[Afbeelding: qww8.jpg]](http://imageshack.com/a/img545/4053/qww8.jpg)
Zo lijkt het model al een stukje op het origineel.
![[Afbeelding: yvpo.jpg]](http://imageshack.com/a/img546/2276/yvpo.jpg)
De spaakwielen moeten het veld ruimen...
![[Afbeelding: qjig.jpg]](http://imageshack.com/a/img11/8199/qjig.jpg)
De nieuwe kuipstoelen met witte piping.
![[Afbeelding: co3a.jpg]](http://imageshack.com/a/img34/7904/co3a.jpg)
Een blik op het dashboard. Deze was rechts gestuurd. Nu dus links.
![[Afbeelding: m4u8.jpg]](http://imageshack.com/a/img841/446/m4u8.jpg)
Ook op het model komen opzet zijramen.
![[Afbeelding: sg4x.jpg]](http://imageshack.com/a/img203/5640/sg4x.jpg)
![[Afbeelding: efi6.jpg]](http://imageshack.com/a/img585/4561/efi6.jpg)
![[Afbeelding: zqsl.jpg]](http://imageshack.com/a/img853/6564/zqsl.jpg)
En zo is het plaatje compleet.
![[Afbeelding: uohu.jpg]](http://imageshack.com/a/img28/2334/uohu.jpg)
![[Afbeelding: lzjp.jpg]](http://imageshack.com/a/img109/2906/lzjp.jpg)
![[Afbeelding: wd1f.jpg]](http://imageshack.com/a/img833/4397/wd1f.jpg)
Maarten
Mijn auto's: MGB roadster 1966, Alfa Romeo Giulia Super 1300 1971, Volvo 245 Estate 1979
ModelCarWorkshop
Dutch Rally Events
Rally-Cursus
Mijn auto's: MGB roadster 1966, Alfa Romeo Giulia Super 1300 1971, Volvo 245 Estate 1979
ModelCarWorkshop
Dutch Rally Events
Rally-Cursus