20 September 2013, 22:33
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 20 September 2013, 22:35 door jos245.)
Volgens mijn verzekeringsagent valt de auto sowieso niet onder de inboedel. Die kan volgens hem alleen apart verzekerd worden.
Maar het zalper maatschappij verschillen neem ik aan.
Het is mij ook een raadsel wat ze met de auto wilden:
Oost-Europeanen stelen graag makkelijk te starten auto's om mee op dievenpad te gaan, maar een 262 lijkt me een te opvallende auto om zoiets te doen.
Of iemand die een 262 zocht als onderdelendonor....
Of een paar dronkelappen die een gekke bui hadden....
Feit is wel dat ik zo'n 100 meter van de openbare weg woon dus een toevallige passant kan het niet geweest zijn.
Zoals Jambon al zei hangen er de laatste tijd vreemde figuren in het buitengebied rond, vaak Polen en Roemenen die bij land/tuinbouwbedrijven werken, maar ook steeds meer criminelen uit dergelijke landen die op rooftocht zijn.
Ik las van de week in de krant dat in delen van Roemenie de criminaliteit met tientallen procenten is gedaald. Het laat zich raden hoe dat komt.
Maar het zalper maatschappij verschillen neem ik aan.
Het is mij ook een raadsel wat ze met de auto wilden:
Oost-Europeanen stelen graag makkelijk te starten auto's om mee op dievenpad te gaan, maar een 262 lijkt me een te opvallende auto om zoiets te doen.
Of iemand die een 262 zocht als onderdelendonor....
Of een paar dronkelappen die een gekke bui hadden....
Feit is wel dat ik zo'n 100 meter van de openbare weg woon dus een toevallige passant kan het niet geweest zijn.
Zoals Jambon al zei hangen er de laatste tijd vreemde figuren in het buitengebied rond, vaak Polen en Roemenen die bij land/tuinbouwbedrijven werken, maar ook steeds meer criminelen uit dergelijke landen die op rooftocht zijn.
Ik las van de week in de krant dat in delen van Roemenie de criminaliteit met tientallen procenten is gedaald. Het laat zich raden hoe dat komt.