17 September 2013, 23:49
Dit doet me aan een verhaal denken van vroegah. M'n vader had ooit een saab. Uit de stoelen kwamen draadjes van de stoelverwarming, maar niet aangesloten. Toch maar aangesloten en op wintersport gegaan. Al rijdend op de autobahn en zichzelf schrap zettend tussen het schutbord en zijn rugleuning heeft ie brandblaren weten te voorkomen door onder zijn stoel met een ferme ruk alle draadjes weer los te trekken. Mijn advies: gebruik een geschikt relais ipv een simpele schakelaar ;-). Die kunnen over het algemeen wat meer vermogen schakelen zonder in/vast te branden.
Volvo 142 '72 Gesloopt
Volvo 240DL '88 Verkocht
Volvo S70 '97 Verkocht
Volvo V70 '08 --> Daily driver
Volvo 242 Turbo Projectje --> http://volvolvo.nl/threads/9146-Mijn-Volvo-242-turbo
Volvo 940 '90 Carbagerun project -->http://volvolvo.nl/threads/14646-carbage...ditie-2014
Volvo 240DL '88 Verkocht
Volvo S70 '97 Verkocht
Volvo V70 '08 --> Daily driver
Volvo 242 Turbo Projectje --> http://volvolvo.nl/threads/9146-Mijn-Volvo-242-turbo
Volvo 940 '90 Carbagerun project -->http://volvolvo.nl/threads/14646-carbage...ditie-2014