Topics: 6
Hoi allemaal,
Ik heb sinds vanmorgen twee stoelen met verwarming ingebouwd en dacht dat het simpelweg een kwestie zou zijn van de stekkers onder de stoel,helaas blijkt dit niet het geval want daar staat geen stroom op.
Nu is dus de vraag; wat heb ik nog nodig om het te laten werken en waar zitten eventueele aansluitingen?
De matjes die erin zitten werken allebij en zijn voorzien van een thermostaatje wat ook werkt.
En oja hoe kan ik dat ellendige klikkertje van mijn gordel uitkrijgen zonder dat ik de stekker in de middenconsole los moet trekken want dan werken ook de lampjes in de console niet meer.
Groetjes,Archer
Topics: 14
Je hebt nog de kabelboom nodig met de 2 schakelaartjes voor de stoelverwarming, die komen te zitten aan weerskanten bij de handrem. Aansluiting zit bij de middenconsole, bij de bestuurderskant.
Volvo 245 DL, B19A, M46, 1977
Volvo 240 Polar, B230F, M47, 1992
Topics: 35
archer schreef:En oja hoe kan ik dat ellendige klikkertje van mijn gordel uitkrijgen zonder dat ik de stekker in de middenconsole los moet trekken want dan werken ook de lampjes in de console niet meer.
Groetjes,Archer
Gewoon je gordel aan doen. :p Veel veiliger en klikje is weg. :p
142DL B20A 1974, 760GLE B28E 1986, 780 Bertone B280E 1988, 740Turbo B230FT 1989, 760GLE D24TIC 1990, 480ES 1995
Mijn Volvo's
oke,heeft er nog iemand zo'n kabelboompje zwerven? De schakelaars heb ik inmiddels gevonden in een doos met allerlei elektra spul.
Groetjes,Archer.
Helass geen reactie op mijn vraag of iemand het kabelboompje voor mij heeft dus dat zal dan wel een lastig onderdeel zijn.
Is er dan mischien wel iemand die een schemaatje van het draadboompje heeft zodat ik er zelf een kan maken???
Welke van de twee grijze stekkers in de middenconsole is het eigenlijk? Die wat meer bovenin zit met twee draadjes of die half onder/naast de console ligt met 4 draadjes en waar is die andere dan voor?
Groetjes,Archer.
Topics: 22
Zoek op de website
http://www.kjet.org ---> Docs daar vindt je alle Volvo werkplaatshandboeken, helaas als het Engels niet je favoriete taal is, heb je een probleem. :
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.
Ik wou het eigenlijk doen via de stekker bij de middenconsole de vraag is alleen welke van de twee is het?
De kjet pdfjes willen niet geopend worden,ik blijfr blanco paginas houden.
Iemand nog een ander ideetje?
Groetjes,Archer
Topics: 22
Ik heb het een en ander naar je toegestuurd, laat maar weten wat er aangekomen is en kijk uit dat je mailbox niet overstroomt. ;D ;D ;D
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.
Hoi Zwarte Flirt,
Alles geariveerd nu zien of ik er wat van kan maken

dank je wel.
Groetjes,Archer.
Topics: 3
Há Archer!
Zou je je klus willen documenteren (met foto's?!) dan kan ik met je mee kijken. Wil de boel ook aan gaan sluiten in m'n 240 DL
(er zullen vast meer linkerhandjes dit klusje willen mee maken

)
Thnx!
245 DL 1990<br />2CV6 1985<br />2CV6 1986<br />Traction Avant 11BL 1954 (gestolen)<br />LowRider 2004 (fiets)