Nee dat is een B23A, heleboel oempf, met een CDUS carburateur. Met Pulsair (bovenlangs) en ws. ook EGR (loopt achter het blok langs).
Misschien kan je de hele remvloeistof eerst eens verversen en alles ontluchten (zijn maar 8 ontluchters tenslotte).
Lijkt dat maar zo of gaat de aandrijfas van een kleine naar een grotere diameter halverwege?
Als je wegwijs wilt raken in al die vacuumslangen kan ik TP11740 aanraden, gaat over "carburetted engines", te vinden op http://www.scribd dacht ik.
Kijk ook de bedrading na, 1982 had de 'biologisch afbreekbare' isolatie.
Pff, nog een hoop na te kijken. In Frankrijk is geen Wegenwacht, en sta je uren te wachten op een sleepwagen waar een knorrig mannetje uitstapt die als enige commentaar "le moteur est mort" geeft en de boel ri. de sloop rijdt.
Misschien kan je de hele remvloeistof eerst eens verversen en alles ontluchten (zijn maar 8 ontluchters tenslotte).
Lijkt dat maar zo of gaat de aandrijfas van een kleine naar een grotere diameter halverwege?
Als je wegwijs wilt raken in al die vacuumslangen kan ik TP11740 aanraden, gaat over "carburetted engines", te vinden op http://www.scribd dacht ik.
Kijk ook de bedrading na, 1982 had de 'biologisch afbreekbare' isolatie.
Pff, nog een hoop na te kijken. In Frankrijk is geen Wegenwacht, en sta je uren te wachten op een sleepwagen waar een knorrig mannetje uitstapt die als enige commentaar "le moteur est mort" geeft en de boel ri. de sloop rijdt.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969

