18 May 2013, 19:14
De Tulpenrallye was geweldig. Uiteindelijk 9de overall geworden. Op de woensdag scheurde een schokbreker armpje uit zijn rubben. 'S avonds losgeschrofd en een dikke ring op laten lassen. Donderdagochtend een spontaan lekke remcilinder. Geen remmen achter meer, dat rijdt best beroerd. Na de laatste etappe van die dag gelijk vervangen. Wat een oliezooi in de temtrommel. Verder deed de MGB het geweldig.
Mijn vriendin reed met de rally4KiKa Giulia Super probleemloos in de Toerklasse en behaalde de Coupe des Dames. Samen met haar navigatrice haalde ze rium 2100 euro op voor KiKa.
Inmiddels staan we op een camping vlak bij Nice waar de regen met baken uit de hemel komt. Dan mis ik de droge Volvo wel...
Mijn vriendin reed met de rally4KiKa Giulia Super probleemloos in de Toerklasse en behaalde de Coupe des Dames. Samen met haar navigatrice haalde ze rium 2100 euro op voor KiKa.
Inmiddels staan we op een camping vlak bij Nice waar de regen met baken uit de hemel komt. Dan mis ik de droge Volvo wel...
Maarten
Mijn auto's: MGB roadster 1966, Alfa Romeo Giulia Super 1300 1971, Volvo 245 Estate 1979
ModelCarWorkshop
Dutch Rally Events
Rally-Cursus
Mijn auto's: MGB roadster 1966, Alfa Romeo Giulia Super 1300 1971, Volvo 245 Estate 1979
ModelCarWorkshop
Dutch Rally Events
Rally-Cursus