3 April 2006, 10:36
de auto gewoon goed bekijken en de slijtagedelen ook goed onder de loep nemen. (stuur glad?, interieur, stoelen nog hard?) Olielekkage checken, sludge in de motor?, roest op de bekende plaatsen checken, deurspeling (optillen van de deuren en dan met name de bestuurdersdeur) Lawaai van de kardan tijdens het rijden? Silenblocks versleten? Schokdempers veren en banden? Steenslag op de voorkant en voorruit, Check de gasveren van de achterklep, enz enz.
Kortom; Alles waarvan je kan verwachten dat het slijt als de km-stand hoog zou kunnen zijn even nalopen. Neem een kenner mee of iemand anders die verstand van auto's heeft. Daarnaast volg gewoon je gevoel! Dat is meestal de beste indicator.
Kortom; Alles waarvan je kan verwachten dat het slijt als de km-stand hoog zou kunnen zijn even nalopen. Neem een kenner mee of iemand anders die verstand van auto's heeft. Daarnaast volg gewoon je gevoel! Dat is meestal de beste indicator.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"