4 April 2013, 21:31
Kees! Geniaal. Hij staat nu in de juiste positie en het groene ledje van de 123Ignition brandt nu ook.
Ik ga hem morgenochtend uitproberen. [Ik moet stil zijn vanwege slapende kinderen.]
Ik heb nog twee vragen.
1. Ik zag dat er onder de verdelerkap wat plastic spaantjes lagen van het materiaal waarvan de rotor is gemaakt. Op de de foto van mijn post van gisteren van 22:30 uur zie je zo'n stukje liggen [links net achter de metalen schijf.] De kap staat er gewoon stevig op en ik kan eigenlijk ook niets vreemds aan de rotor ontdekken, rotor is ook nog helemaal niet oud. Ik heb het er maar uitgepeuterd. Komt dit bij jullie bekend voor? Kan het kwaad?
2. Ik wil morgen de motor warm laten lopen en daarna de spanrol nog een keer los en vast draaien. Mag ik de motor zo lang laten draaien zonder fan erop?
Ik ga hem morgenochtend uitproberen. [Ik moet stil zijn vanwege slapende kinderen.]
Ik heb nog twee vragen.
1. Ik zag dat er onder de verdelerkap wat plastic spaantjes lagen van het materiaal waarvan de rotor is gemaakt. Op de de foto van mijn post van gisteren van 22:30 uur zie je zo'n stukje liggen [links net achter de metalen schijf.] De kap staat er gewoon stevig op en ik kan eigenlijk ook niets vreemds aan de rotor ontdekken, rotor is ook nog helemaal niet oud. Ik heb het er maar uitgepeuterd. Komt dit bij jullie bekend voor? Kan het kwaad?
2. Ik wil morgen de motor warm laten lopen en daarna de spanrol nog een keer los en vast draaien. Mag ik de motor zo lang laten draaien zonder fan erop?
![[Afbeelding: avatar.png]](http://www.nikniek.nl/afbeeldingen/avatar.png)
Het uitzicht is een stuk beter met de motorkap naar beneden ...
240 GL 1984/3 - B23A - B84_M47 [verkocht januari 2015]
240 GLE 1992/1 [MJ1991] - B230F - M47 [huidige auto]