11 November 2014, 22:30
Het is allemaal al lastig zat dus denk dat we het niet moeilijker moeten maken dat het is. Verzekering en APK moeten altijd geldig zijn tenzij een auto geschorst is, er is niet meegedeeld dat dat veranderd zou zijn nu dus dan zal dat wel gewoon nog steeds zo zijn. Voor een APK keuring mag je naar het keuringsstation mits verzekerd, dat mag met een geschorste auto ook. Als je het jezelf makkelijk wil maken zorg je gewoon dat hij voor 1 december gekeurd is, hoef je daar ook niet meer over na te denken.
Als je echt een hekel aan jezelf hebt zou ik met dit soort dingen de RDW en de belastingdienst lastig gaan vallen om daar van het kastje naar de muur gestuurd te worden en uiteindelijk aan het eind van je belronde niets wijzer en slechts een stuk chagrijniger te zijn. Ik houd het maar gewoon bij een beetje logisch nadenken, scheelt een hoop tijd en moeite.
Als je echt een hekel aan jezelf hebt zou ik met dit soort dingen de RDW en de belastingdienst lastig gaan vallen om daar van het kastje naar de muur gestuurd te worden en uiteindelijk aan het eind van je belronde niets wijzer en slechts een stuk chagrijniger te zijn. Ik houd het maar gewoon bij een beetje logisch nadenken, scheelt een hoop tijd en moeite.
Volvo 240 '83 B23A - M46 - 223.000 km
Audi A3 1.8T '01 - 212.000 km
Gesloopt: Volvo 244 GL '81 B23A - M45 - 303.000 km
Audi A3 1.8T '01 - 212.000 km
Gesloopt: Volvo 244 GL '81 B23A - M45 - 303.000 km