16 September 2012, 21:40
De 240 heeft een B200K (uit 1987 volgens mij). Bij gas loslaten op wat hogere toeren hoor ik tikjes/plofjes in de uitlaat. Daarnaast is hij ook niet al te snel. Dus ik wilde de ontsteking bijstellen. Bij een B20 is dat heel makkelijk; 1 klemmetje (boutje) los en je draait de hele verdeler zo rond.
Bij de nieuwerwetse blokken zit dat wat 'geavanceerder'; een boutje door een sleufje. Die dus losgedraaid maar ik krijg geen beweging in de verdeler.
Heb 'm inmiddels voorzien van een foefje WD40 misschien dat het morgen wel lukt...
Je kan er vrij lastig kracht op zetten. Iemand een tip?
Bij de nieuwerwetse blokken zit dat wat 'geavanceerder'; een boutje door een sleufje. Die dus losgedraaid maar ik krijg geen beweging in de verdeler.
Heb 'm inmiddels voorzien van een foefje WD40 misschien dat het morgen wel lukt...
Je kan er vrij lastig kracht op zetten. Iemand een tip?