28 August 2012, 09:05
Dat zijn plekjes van niks. Elke 240 heeft inmiddels dat soort plekjes in de deuren ben ik bang, zelfs als mensen die 'hard' noemen. Ik krab het schoon (kit eraf etc) en dan wat menie oid erop, jaarlijks nalopen. Wat wel de moeite is, is de deurpanelen eraf halen en de binnenkant vd deuren uitgraven zodat ze netjes drogen na regenbuien.
Die plek onder de achterbank zou ik wat verder exploreren (ook aan de andere kant), die roest komt meest van onderaf waar de chassisbalk vlak langs de wielkast loopt, ter hoogte van de schokbrekerbevestiging. Ook daar weer uitbaggeren, tectiel wegsteken, behandelen, kan die weer jaren mee.
Bordeaux van de laatste bouwjaren is altijd metallic, er zijn niet zoveel kleuren geleverd. Veerpootdingetje kan je rustig loshalen, blijft wel aan 1 moertje hangen, zelfs als er wat verschuift geen probleem, afstelling is niet zo precies.
Die plek onder de achterbank zou ik wat verder exploreren (ook aan de andere kant), die roest komt meest van onderaf waar de chassisbalk vlak langs de wielkast loopt, ter hoogte van de schokbrekerbevestiging. Ook daar weer uitbaggeren, tectiel wegsteken, behandelen, kan die weer jaren mee.
Bordeaux van de laatste bouwjaren is altijd metallic, er zijn niet zoveel kleuren geleverd. Veerpootdingetje kan je rustig loshalen, blijft wel aan 1 moertje hangen, zelfs als er wat verschuift geen probleem, afstelling is niet zo precies.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969

