25 August 2012, 20:59
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 25 August 2012, 21:03 door Marc1970.)
Dan maak je een startknop op een geheim plekje, spaart ook je contactsleuteltje. Met de startknop zet je 12V op pin 50 vd startmotor, die 12V kan overal vandaan komen, maar vanaf pin 54 op het contactslot is het meest praktisch.
Neem wel een zeer solide startknop met 100% zekere veer etc, je wilt niet dat de startmotor blijft hangen als de motor al draait. ZOiets: http://www.volvoklassiekerswebshop.nl/st...erqjvc8pb4
Of: http://www.rdae.nl/1213a2-drukknop-flashoff-p-2568.html, klein knopje.
Inspiratie:
http://sw-em.com/Volvo%20Ignition%20from...tm#Vintage Volvo Ignition system and the Armored Cable
http://sw-em.com/starter.htm
Neem wel een zeer solide startknop met 100% zekere veer etc, je wilt niet dat de startmotor blijft hangen als de motor al draait. ZOiets: http://www.volvoklassiekerswebshop.nl/st...erqjvc8pb4
Of: http://www.rdae.nl/1213a2-drukknop-flashoff-p-2568.html, klein knopje.
Inspiratie:
http://sw-em.com/Volvo%20Ignition%20from...tm#Vintage Volvo Ignition system and the Armored Cable
http://sw-em.com/starter.htm
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969