19 August 2012, 15:33
Zoals het er naar uit ziet zou ik die 240 laten staan. De roest is wat vreemd (dorpel).
Wellicht schade gehad in het verleden?
Ik heb hier een complete lijst gemaakt van de wijzigingen per modeljaar: http://www.volvotips.com/index.php/240-2...y-240-260/ (flink naar onderen scrollen). Persoonlijk vind ik de LH-Jetronic de fijnste injectie-type, dus ik zou voor een modeljaar 1989 (let op: deze waren al verkrijgbaar vanaf augustus '88) of later gaan.
En wil je mijn uitgebreide aankooptips zien, dan kan je hier terecht: http://www.volvotips.com/index.php/240-2...ying-tips/

Ik heb hier een complete lijst gemaakt van de wijzigingen per modeljaar: http://www.volvotips.com/index.php/240-2...y-240-260/ (flink naar onderen scrollen). Persoonlijk vind ik de LH-Jetronic de fijnste injectie-type, dus ik zou voor een modeljaar 1989 (let op: deze waren al verkrijgbaar vanaf augustus '88) of later gaan.
