Zo ik zal me bij deze ook even voorstellen. Mijn naam is Gerald en ik woon samen met mijn vrouw in het mooie Duiven. Sinds kort rij ik een 245 DL op gas. De auto is voor zover ik terug kan vinden praktisch origineel. Het enige wat mij bij verkoop is medegedeeld is dat de motor bij +- 330k is vervangen voor een een exemplaar met 150k op de klok. De auto is een mooie donkerblauwe.
Fotos volgen nog als ik niet op een tablet aan het werk ben.
Wat mijn historie aan autos betreft ben ik meer op Renaults gericht.
hier voor de deur staan nu een Laguna 2 fase1 120 pk dci bouwjaar 2003 en een super 5 1.1 uit 86
verder zit ik volop in de restauratie van mijn gt turbo bleu sport uit 90. als laatste staat er in de garage nog een 4cv uit 56 te wachten tot ik klaar ben met de gt turbo
Maar goed dat is dan ook echt mn hobby. de 245 is vooral bedoeld als vervanging van de laguna. Ja ik weet het het is een flinke stap terug maar om eerlijk te zijn geef mij maar een auto waar ik nog aan kan sleutelen ipv aan een computer te hangen en de vingers te kruisen.
Wat ik hier op het forum kom zoeken is een hoop kennis en gezelligheid en alles omtrend onze hobby.... Auto's!
Groeten gerald.
Fotos volgen nog als ik niet op een tablet aan het werk ben.
Wat mijn historie aan autos betreft ben ik meer op Renaults gericht.
hier voor de deur staan nu een Laguna 2 fase1 120 pk dci bouwjaar 2003 en een super 5 1.1 uit 86
verder zit ik volop in de restauratie van mijn gt turbo bleu sport uit 90. als laatste staat er in de garage nog een 4cv uit 56 te wachten tot ik klaar ben met de gt turbo
Maar goed dat is dan ook echt mn hobby. de 245 is vooral bedoeld als vervanging van de laguna. Ja ik weet het het is een flinke stap terug maar om eerlijk te zijn geef mij maar een auto waar ik nog aan kan sleutelen ipv aan een computer te hangen en de vingers te kruisen.
Wat ik hier op het forum kom zoeken is een hoop kennis en gezelligheid en alles omtrend onze hobby.... Auto's!
Groeten gerald.