27 July 2012, 08:22
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 27 July 2012, 21:32 door Crosskabouter.)
Goeiemorgen Jan,
Dat nou uitgerekend jij reageerd, haha. Je kent de 745 (en mij) als het goed is al van een ander forum ;-) Op de site van Volvo700vereniging kom ik ook. Maar die goede collega waar ik over schreef zit hier ook (hij heeft tenminste een kentekenplaathouder van hier), dus vandaar dat ik me hier ook aangemeld heb. Altijd makkelijk in geval van problemen :-)
De auto ziet er voor zijn leeftijd inderdaad nog goed uit. Natuurlijk wel een krasje links en rechts. Het enige 'probleem' is de motorkap, daar is de blanke lak voor de helft weggevreten lijkt. Dus die moet opnieuw gespoten worden.
Verder zit er een electrisch schuif- /kanteldak in. Wat met de schakelaar wel open wil, maar niet dicht. (rechtstreeks op de accu werkt ie wel)
Halflederen bekleding, stoelverwarming, 4 electrisch bedienbare ramen, centrale vergrendeling, Monroe RideLevelers (pompje werkt alleen niet) en het extra bankje, waar het eigenlijk om ging dus. 'Dikke' B230FT onder de kap, waardoor ie ondanks z'n gewicht (1373kg) toch vlot uit de startblokken komt. En daar heeft menigeen zich al in vergist, niet dat ik een strepentrekker ben, helemaal niet zelfs (banden zijn duur zat).
En ja, mijn vrouw is nog steeds happy. Zeker als ze voor school moet rijden en vol trots op kan geven, dat ze 6 kinderen kan vervoeren. :-)
Hier is het motorkapprobleem duidelijk zichtbaar:
Dat nou uitgerekend jij reageerd, haha. Je kent de 745 (en mij) als het goed is al van een ander forum ;-) Op de site van Volvo700vereniging kom ik ook. Maar die goede collega waar ik over schreef zit hier ook (hij heeft tenminste een kentekenplaathouder van hier), dus vandaar dat ik me hier ook aangemeld heb. Altijd makkelijk in geval van problemen :-)
De auto ziet er voor zijn leeftijd inderdaad nog goed uit. Natuurlijk wel een krasje links en rechts. Het enige 'probleem' is de motorkap, daar is de blanke lak voor de helft weggevreten lijkt. Dus die moet opnieuw gespoten worden.
Verder zit er een electrisch schuif- /kanteldak in. Wat met de schakelaar wel open wil, maar niet dicht. (rechtstreeks op de accu werkt ie wel)
Halflederen bekleding, stoelverwarming, 4 electrisch bedienbare ramen, centrale vergrendeling, Monroe RideLevelers (pompje werkt alleen niet) en het extra bankje, waar het eigenlijk om ging dus. 'Dikke' B230FT onder de kap, waardoor ie ondanks z'n gewicht (1373kg) toch vlot uit de startblokken komt. En daar heeft menigeen zich al in vergist, niet dat ik een strepentrekker ben, helemaal niet zelfs (banden zijn duur zat).
En ja, mijn vrouw is nog steeds happy. Zeker als ze voor school moet rijden en vol trots op kan geven, dat ze 6 kinderen kan vervoeren. :-)
Hier is het motorkapprobleem duidelijk zichtbaar:
![[Afbeelding: IMG_1832.jpg]](http://i77.photobucket.com/albums/j76/dreuzeltje/Trucks/IMG_1832.jpg)