21 July 2012, 00:01
Volgens mij heb je een 240 as en een 940 as te pakken, klopt dat? Ik ben namelijk bijna hetzelfde aan het doen op het moment. Ik heb een achteras van een 93-er 240 en een as van een 940 uit 1995. In de achteras van de 240 ben ik nu een quife diff aan het zetten. Met hierin de overbrenging van de 940 as (ook 3.31). Mijn geluk is dat het wel gewoon past. Pignon en kroonwiel konden redelijk eenvoudig omgezet worden. Daarom dik respect voor deze actie!
Heb wel een probleempje voor de km-teller gever, ik kan namelijk het tandwiel niet overzetten van het gewone diff naar het sper diff, want het sper diff is te dik om nog iets uit het tandwiel te kunnen draaien. Ik ga een strookje laten lasersnijden die ik eromheen 'rol' en dan vast puntlas. Zal wel ff een paar foto's maken in het algemeen belang
Maar goed daar ben ik nog niet, voor nu, succes met de klus.
Heb wel een probleempje voor de km-teller gever, ik kan namelijk het tandwiel niet overzetten van het gewone diff naar het sper diff, want het sper diff is te dik om nog iets uit het tandwiel te kunnen draaien. Ik ga een strookje laten lasersnijden die ik eromheen 'rol' en dan vast puntlas. Zal wel ff een paar foto's maken in het algemeen belang

Maar goed daar ben ik nog niet, voor nu, succes met de klus.