Ja daar piept water over de sponning heen, omdat het rubber geen goede afwatering heeft (latere modellen wel). Op zich zit er bovenlangs het rubber een hoop kit maar die is inmiddels al hard en dicht niet meer. Oplossing is dus een flinke spuit vol teer te vullen en bovenin tussen rubber en sponning klodderen.
ALs je het netjes wilt doen, de ruit eruit drukken (rondom lossen, binnenrand rubber op veel plekken optillen met houtjes en van binnenuit duwen met de voeten), sponning oplappen en ruit weer terug (touwtje-techniek). Toch nog redelijk houtje-touwtje, zie http://www.dafclub-oud.nl/, Techniek, Vervangen raamrubber .
Jouw lasmannetje heeft nog geen slechte Volvo's gezien denk ik, kan vele malen erger. Ben wel benieuwd naar de gaten in de dorpel.
PUR, daar heb ik 'mooie' resultaten van gezien.
ALs je het netjes wilt doen, de ruit eruit drukken (rondom lossen, binnenrand rubber op veel plekken optillen met houtjes en van binnenuit duwen met de voeten), sponning oplappen en ruit weer terug (touwtje-techniek). Toch nog redelijk houtje-touwtje, zie http://www.dafclub-oud.nl/, Techniek, Vervangen raamrubber .
Jouw lasmannetje heeft nog geen slechte Volvo's gezien denk ik, kan vele malen erger. Ben wel benieuwd naar de gaten in de dorpel.
PUR, daar heb ik 'mooie' resultaten van gezien.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969

