13 July 2012, 22:10
Vandaag even met de Volvo naar een "mannetje" geweest die de boel zou kunnen lassen. Maar helaas, die zei tegen mij dat hij nog nooit zo'n slechte Volvo had gezien... Volgens hem was het niet meer de moeite waard tenzij je er 1500/2000 euro tegen aangooit. Hij zou de gaatjes dicht kunnen lassen, maar adviseerde het niet te doen omdat er volgend jaar een nieuw gat zou zijn 10 cm verder. Als het mee zat zou de auto nog 1 of 2 jaar mee kunnen, daarna was het gebeurd volgens hem. Zijn advies was de dorpels dichtpurren, aansmeren met plamuur en aflakken. Dan zou het er in ieder geval weer netjes uitzien.
Dus vanavond even aan de gang geweest met Brunox, daarmee heb ik alle zichtbare roest ingesmeerd. Morgen zal ik het gat achter de passagierstoel dichtmaken met Polyester. Dan zal ik de sierkappen er weer op monteren zodat de gaten in de wielkassen niet meer zichtbaar zijn. Dan blijven (voorlopig) alleen de gaten in de dorpels nog over, daarvoor zal ik dan binnenkort nog een garage opzoeken.
Dus vanavond even aan de gang geweest met Brunox, daarmee heb ik alle zichtbare roest ingesmeerd. Morgen zal ik het gat achter de passagierstoel dichtmaken met Polyester. Dan zal ik de sierkappen er weer op monteren zodat de gaten in de wielkassen niet meer zichtbaar zijn. Dan blijven (voorlopig) alleen de gaten in de dorpels nog over, daarvoor zal ik dan binnenkort nog een garage opzoeken.
Honda CBR600 1996
Volvo 245 1983 lpg (geschorst per 10-02-2014)
Volvo 940 1998 lpg G3
Volvo 740 1985 benzine
Hanomag Henschel F40KA 1973 diesel
Volvo 245 1983 lpg (geschorst per 10-02-2014)
Volvo 940 1998 lpg G3
Volvo 740 1985 benzine
Hanomag Henschel F40KA 1973 diesel

