1 October 2012, 21:08
Het was wel even zoeken. Hier een Pug 104 tuner die dezelfde alu tuimelaars gebruikt, en de diameter van de olieboringen controleert: Je vÃrifie et rectifie au besoin les morfils et nervures de fonderie au mini alÃsoir les trous de lubrification du patin de culbuteur . Ca doit faire 0,9 mm pile poil .
http://www.forum-auto.com/pole-technique...377188.htm
Men lijkt gelijk te hebben, het zou heel goed kunnen dat de olieboring met ingang van de B280 is vergroot van 0,8 naar 0,9 mm.
Voor je je 12 tuimelaars uit laat boren zou ik dat even controleren bij een echte Peugeot of Volvo tent.
http://www.forum-auto.com/pole-technique...377188.htm
Men lijkt gelijk te hebben, het zou heel goed kunnen dat de olieboring met ingang van de B280 is vergroot van 0,8 naar 0,9 mm.
Voor je je 12 tuimelaars uit laat boren zou ik dat even controleren bij een echte Peugeot of Volvo tent.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969