@Yellow240 Ja, dat is inderdaad een veel mooiere plek voor die radio. Daar bovenin moeten gewoon een batterij metertjes komen (ook is het een 2.3 N/A). maar ach. Laat m zich eerst maar es bewijzen. Eerste volgende stap is het afpersen,vacumeren en vullen van de airco. Da's wel een voordeel van een latere 240, dat er gewoon 134a als koudemiddel doorheen stroomt. Scheelt een retrofit-traject.
Stap erna is de D-riem met spanrollen en waterpomp en ff de kleppen checken. Het is totaal onbekend wanneer dat voor het laatst is gedaan. Alhoewel, er zit een stickertje onder de motorkap dat het in 2000 in gebeurd. Dat zou dan zomaar de laatste keer geweest kunnen zijn. Is er grofstoffelijk iets te roepen over de kosten daarvan als je het zelf doet (materiaal) en als je het uitbesteed aan een gemiddelde (geen dealert!) garage?
Stap erna is de D-riem met spanrollen en waterpomp en ff de kleppen checken. Het is totaal onbekend wanneer dat voor het laatst is gedaan. Alhoewel, er zit een stickertje onder de motorkap dat het in 2000 in gebeurd. Dat zou dan zomaar de laatste keer geweest kunnen zijn. Is er grofstoffelijk iets te roepen over de kosten daarvan als je het zelf doet (materiaal) en als je het uitbesteed aan een gemiddelde (geen dealert!) garage?