22 April 2012, 17:09
Helaas weinig te melden ten aanzien van dit project. Ik ben inmiddels werkzaam bij een Aston Martin restaurateur, en als je dan al vijf dagen per week met auto's bezig bent, ontbreekt de zin nogal eens om in het weekend nog hard te gaan klussen
Daarbij kan ik, met mijn huidige inkomen, de restauratie van deze auto eigenlijk niet betalen. Omdat het verkopen in deze staat geen winstgevende situatie is (voor zover auto's restaureren lucratief genoemd kan worden
), wil ik hem wel proberen af te maken voor de verkoop. Gezien de populariteit van klassieke rallyes lijkt het me een leuk idee deze 142 als serieuze rallyewagen op te bouwen (rolkooi, carterbescherming, opgevoerde motor etc.).
Overigens heb ik een tweede (dagelijkse) 142 aangeschaft, waar nu de laatste hand aan de (ernstig lekkende) motor wordt gelegd, dus de 142's zijn niet helemaal weg uit mijn leven
Daarbij kan ik, met mijn huidige inkomen, de restauratie van deze auto eigenlijk niet betalen. Omdat het verkopen in deze staat geen winstgevende situatie is (voor zover auto's restaureren lucratief genoemd kan worden
), wil ik hem wel proberen af te maken voor de verkoop. Gezien de populariteit van klassieke rallyes lijkt het me een leuk idee deze 142 als serieuze rallyewagen op te bouwen (rolkooi, carterbescherming, opgevoerde motor etc.).Overigens heb ik een tweede (dagelijkse) 142 aangeschaft, waar nu de laatste hand aan de (ernstig lekkende) motor wordt gelegd, dus de 142's zijn niet helemaal weg uit mijn leven
Volvo 142, 1969