16 April 2012, 02:00
Dank voor je aanbod, Paul. Maar ik heb nu de afspraak al gemaakt. Afspraak is afspraak en bovendien heb ik erg goede ervaringen met die man. Heeft de distributie ook gedaan. Zag hem aan een Benz bezig en hij kan horen wat er mis mee is. "Inspuitertje vijf is kaduuk". Klopte natuurlijk, toen ik het later vroeg aan de jongen die er mee bezig was.
Bovendien komen er geen Brezan-gloeipitten in, maar gewoon wat er nieuw in gaat. Maal zes en wat arbeidsloon, dan vin ik het meevallen. En garantie.
Ach, ik vertrouw hem, da's voor mijn gemoedsrust ook fijn :-) Niet dat ik jou niet vertrouw hoor, maar 1 is genog :-)
Bovendien komen er geen Brezan-gloeipitten in, maar gewoon wat er nieuw in gaat. Maal zes en wat arbeidsloon, dan vin ik het meevallen. En garantie.
Ach, ik vertrouw hem, da's voor mijn gemoedsrust ook fijn :-) Niet dat ik jou niet vertrouw hoor, maar 1 is genog :-)
![[Afbeelding: Volvo-240-D6-D24-1985-SS.png]](http://3.bp.blogspot.com/-KaRSYWhYitI/UKKjeEJys8I/AAAAAAAAG_s/_OMDYKv4Cv8/s1600/Volvo-240-D6-D24-1985-SS.png)