14 April 2012, 10:52
Zal ze volgende week even bellen / mailen.
Kan inderdaad afkijken waar de airco allemaal op gemonteerd zit bij het opnieuw inbouwen, dat is met alles het handige aan 2 identieke auto's
uit de een, in de ander!
Het gaat mij er meer om met de airco dat ik geen onderdeel vergeet van de sloopauto af te halen. Daarom zou ik graag een overzichtje hebben van alle delen, en aangezien het geen orig. Volvo is is dat ook niet te vinden in de boeken.
Maar misschien heeft Deltamil nog wel iets (al is het wel een meer dan 20 jaar oud systeem).
Kan inderdaad afkijken waar de airco allemaal op gemonteerd zit bij het opnieuw inbouwen, dat is met alles het handige aan 2 identieke auto's
uit de een, in de ander!Het gaat mij er meer om met de airco dat ik geen onderdeel vergeet van de sloopauto af te halen. Daarom zou ik graag een overzichtje hebben van alle delen, en aangezien het geen orig. Volvo is is dat ook niet te vinden in de boeken.
Maar misschien heeft Deltamil nog wel iets (al is het wel een meer dan 20 jaar oud systeem).
Vincent244
Volvo 244L, 06-1975 B20A, M40 (4-bak), Benzine, 105.900km (Geschorst, Project!)
Volvo 244GL, 08-1980 B21A, M46 (4-bak+OD), LPG, 86.000km (Geschorst)
Volvo 855GLT USA, 08-1995, 2.5 20V, M56 (5-bak), LPG G3, 110.000mls/175.000km (Dagelijkse auto)
Volvo 244L, 06-1975 B20A, M40 (4-bak), Benzine, 105.900km (Geschorst, Project!)
Volvo 244GL, 08-1980 B21A, M46 (4-bak+OD), LPG, 86.000km (Geschorst)
Volvo 855GLT USA, 08-1995, 2.5 20V, M56 (5-bak), LPG G3, 110.000mls/175.000km (Dagelijkse auto)

