13 April 2012, 17:24
Tja, ze beweerden ook bij hoog en laag dat de distributieriem er 100% gegarandeerd zeker goed op lag (tot aan 3-4x toe). Niet dus. 
Ik ben halverwege de rit wel even gestopt maar kon zo op het oog niets vinden. Moet wel zeggen dat ik minder goed op de wielen gelet had, maar het meer zat te zoeken in motorsteunen etc. Het gebonk werd tijdens de terugrit wel steeds erger, maar da's logisch als een wiel er langzaam aan af begint te lopen.
Ze blijven beweren dat de wielen goed gemonteerd zijn, want dat hebben ze met een momentsleutel gedaan en niet met zo'n luchtdruk-geval zoals de meeste garages en bandenbedrijven doen. Ik zal straks maar eens uitzoeken of het aanhaalmoment van een Volvo V70 anders is dan bijvoorbeeld van een 850 (aan dat type sleutelen zij het meest, kennelijk aan V70's en S60's niet of nauwelijks).

Ik ben halverwege de rit wel even gestopt maar kon zo op het oog niets vinden. Moet wel zeggen dat ik minder goed op de wielen gelet had, maar het meer zat te zoeken in motorsteunen etc. Het gebonk werd tijdens de terugrit wel steeds erger, maar da's logisch als een wiel er langzaam aan af begint te lopen.

Ze blijven beweren dat de wielen goed gemonteerd zijn, want dat hebben ze met een momentsleutel gedaan en niet met zo'n luchtdruk-geval zoals de meeste garages en bandenbedrijven doen. Ik zal straks maar eens uitzoeken of het aanhaalmoment van een Volvo V70 anders is dan bijvoorbeeld van een 850 (aan dat type sleutelen zij het meest, kennelijk aan V70's en S60's niet of nauwelijks).