13 April 2012, 15:44
Om mijn 740 van '86 op te knappen heb ik een donorauto uit '89 gekocht (zelfde, 1e type 740), met daarin een aftermarket 'Deltamil' aircosysteem, dat goed werkte. Die zou ik dus eigenlijk uit willen bouwen (en het liefst inbouwen in de rijdende 740) voordat ik de donor wegdoe.
Is dit moeilijk uit te bouwen, en verschilt dit systeem erg van de fabrieksairco van Volvo qua onderdelen (wil niets vergeten natuurlijk)?
Iemand ervaring hiermee, of weet iemand een handleiding o.i.d. van zo'n Deltamil airco te staan op Internet? Alvast bedankt!
Is dit moeilijk uit te bouwen, en verschilt dit systeem erg van de fabrieksairco van Volvo qua onderdelen (wil niets vergeten natuurlijk)?
Iemand ervaring hiermee, of weet iemand een handleiding o.i.d. van zo'n Deltamil airco te staan op Internet? Alvast bedankt!
Vincent244
Volvo 244L, 06-1975 B20A, M40 (4-bak), Benzine, 105.900km (Geschorst, Project!)
Volvo 244GL, 08-1980 B21A, M46 (4-bak+OD), LPG, 86.000km (Geschorst)
Volvo 855GLT USA, 08-1995, 2.5 20V, M56 (5-bak), LPG G3, 110.000mls/175.000km (Dagelijkse auto)
Volvo 244L, 06-1975 B20A, M40 (4-bak), Benzine, 105.900km (Geschorst, Project!)
Volvo 244GL, 08-1980 B21A, M46 (4-bak+OD), LPG, 86.000km (Geschorst)
Volvo 855GLT USA, 08-1995, 2.5 20V, M56 (5-bak), LPG G3, 110.000mls/175.000km (Dagelijkse auto)

