11 April 2012, 20:49
Niet lang, wel hard. Was op de snelweg namelijk.
Was op weg naar de vkb lang geleden. Dag ervoor de handrem bijgesteld, vergeten wiel vast te draaien.
Ik had in de buurt wat gereden en dan een goeie 30km op de snelweg. Het geluid was inderdaad bonken bij gas los. Dus eerst een tijdje met gas erop gereden. In de trajectcontrole gas los, toen op de vluchtstroook gekeken, er stonden gelijk 2 164's naast me. Beetje zoeken bij de aandrijf as: "ach joh dat ophangrubber is het waarschijnlijk kan geen kwaad, dat bonkt een beetje"...
Dus weer weggereden, maar ik vertrouwde het toch niet dus toen zij wegwaren en er bij mij inmiddels een lampje was gaan branden met schaamrood op de kaken de kruissleutel uit de kofferbak gepakt...
De tikken die de fusee en andere kogels krijgen lijkt me niet echt 'schokkend' HA. In budel en omstreken (en op vele andere wegen, bijv. wintertrial) heb je weggetjes die veel slechter zijn voor die onderdelen.
Als je enkele wielbouten eruit haalt kun je zelf zien of er slijtage is opgetreden.
Was op weg naar de vkb lang geleden. Dag ervoor de handrem bijgesteld, vergeten wiel vast te draaien.
Ik had in de buurt wat gereden en dan een goeie 30km op de snelweg. Het geluid was inderdaad bonken bij gas los. Dus eerst een tijdje met gas erop gereden. In de trajectcontrole gas los, toen op de vluchtstroook gekeken, er stonden gelijk 2 164's naast me. Beetje zoeken bij de aandrijf as: "ach joh dat ophangrubber is het waarschijnlijk kan geen kwaad, dat bonkt een beetje"...
Dus weer weggereden, maar ik vertrouwde het toch niet dus toen zij wegwaren en er bij mij inmiddels een lampje was gaan branden met schaamrood op de kaken de kruissleutel uit de kofferbak gepakt...
De tikken die de fusee en andere kogels krijgen lijkt me niet echt 'schokkend' HA. In budel en omstreken (en op vele andere wegen, bijv. wintertrial) heb je weggetjes die veel slechter zijn voor die onderdelen.
Als je enkele wielbouten eruit haalt kun je zelf zien of er slijtage is opgetreden.