Heel flut allemaal, maar je gaat niet veel wijzer worden van verdere onderhandelingen met deze lui. De ANWB heeft ook een soort Rechtshulp voor leden, misschien kan je ze daar nog even mee terugpesten.
http://www.anwb.nl/auto/onderhoud-en-rep...chten.html
Dat wiel is wel een vreemd geval eigenlijk, zij hadden 2 weken daarvoor je wielen verwisseld?
Kwenie hoe wielbouten reageren, maar ik ben mijn Volvo 66 wielmoeren (alle 3!) wel eens vergeten aan te trekken en die waren na 5 bochten al losgewiebeld. De goeien zetten de bouten snel handvast met de luchttol en daarna met de momentsleutel vast, kan heel goed dat ze dat bij de laatste vergeten zijn. De Zweedse Volvo heeft een goed passende naaf, misschien blijft een wiel relatief lang zitten op handvaste bouten.
Dat een dief bezig was en gestoord wordt en vervolgens rustig z'n krik weer eronder vandaan haalt, is flauwekul natuurlijk.
http://www.anwb.nl/auto/onderhoud-en-rep...chten.html
Dat wiel is wel een vreemd geval eigenlijk, zij hadden 2 weken daarvoor je wielen verwisseld?
Kwenie hoe wielbouten reageren, maar ik ben mijn Volvo 66 wielmoeren (alle 3!) wel eens vergeten aan te trekken en die waren na 5 bochten al losgewiebeld. De goeien zetten de bouten snel handvast met de luchttol en daarna met de momentsleutel vast, kan heel goed dat ze dat bij de laatste vergeten zijn. De Zweedse Volvo heeft een goed passende naaf, misschien blijft een wiel relatief lang zitten op handvaste bouten.
Dat een dief bezig was en gestoord wordt en vervolgens rustig z'n krik weer eronder vandaan haalt, is flauwekul natuurlijk.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969