6 April 2012, 19:05
Ik ga er nog wel even mee spelen om het te optimaliseren. Dat zal wel pas na de Tulpenrallye worden.
Vanavond 22.30 op veronica de Panamericana http://youtu.be/IYgYvvX49L0
Vanavond 22.30 op veronica de Panamericana http://youtu.be/IYgYvvX49L0
Maarten
Mijn auto's: MGB roadster 1966, Alfa Romeo Giulia Super 1300 1971, Volvo 245 Estate 1979
ModelCarWorkshop
Dutch Rally Events
Rally-Cursus
Mijn auto's: MGB roadster 1966, Alfa Romeo Giulia Super 1300 1971, Volvo 245 Estate 1979
ModelCarWorkshop
Dutch Rally Events
Rally-Cursus

