8 March 2006, 17:50
zelf een beugel frezen kan, maar ik zou eens kijken naar de dikte en oppervlakte van de schijf. 99% kans is de schijf van een XC90 dikker en heeft een groter oppervlak (niet alleen door de diamter vergroting maar ook een breder stuk waar de blokken op komen).
de remmen van een S60R worden wel vaker op een 240 gezet. daar is dus wel info over te vinden. kijk maar eens op turbobricks...
xc 90 remschijven, ik denk dat zonder andere remklauen het niet gaat.
en trouwens, de ring waarop de velg centreerd is bij een xc90 groter dan bij alle andere volvo modellen. dus als je zon schijf op een 240 naaf zet is er wel een behoorlijke spleet en die moet ook opgevuld worden.......
ik kan misschien wel iets regelen met draaien/frezen als je hulp nodig hebt.
de remmen van een S60R worden wel vaker op een 240 gezet. daar is dus wel info over te vinden. kijk maar eens op turbobricks...
xc 90 remschijven, ik denk dat zonder andere remklauen het niet gaat.
en trouwens, de ring waarop de velg centreerd is bij een xc90 groter dan bij alle andere volvo modellen. dus als je zon schijf op een 240 naaf zet is er wel een behoorlijke spleet en die moet ook opgevuld worden.......
ik kan misschien wel iets regelen met draaien/frezen als je hulp nodig hebt.
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni

