13 March 2012, 18:37
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 13 March 2012, 18:39 door Kees Roskam.)
Dank je Roger (en Belg).
Ik ben ik ook jaren geleden van plan geweest om er een automaat in te bouwen. Ik kon toen helaas geen goede donor vinden. Ik wilde wel eerst de automaat testen. Dus de donorauto moest nog wel rijden. En het moest een 4-traps zijn (met telleraandrijving) of een 3-traps met overdrive. De automaten die ik "getest" heb bleken allemaal slecht te schakelen. Ik ben toen maar gestopt met mijn zoektocht. Achteraf misschien toch maar beter zo. De combinatie B19-A+LPG+Automaat is niet echt ideaal. En om nou een gezonde motor ook te vervangen voor een grotere vind ik niet echt nodig. De motor is voor mij toch het hart van de auto. De ziel zeg maar. Die hoort echt bij de auto. Die vervang ik dus niet zo maar. Tjonge, wat een sentimentele dwaas ben ik eigenlijk, hahaha.
Ik ben ik ook jaren geleden van plan geweest om er een automaat in te bouwen. Ik kon toen helaas geen goede donor vinden. Ik wilde wel eerst de automaat testen. Dus de donorauto moest nog wel rijden. En het moest een 4-traps zijn (met telleraandrijving) of een 3-traps met overdrive. De automaten die ik "getest" heb bleken allemaal slecht te schakelen. Ik ben toen maar gestopt met mijn zoektocht. Achteraf misschien toch maar beter zo. De combinatie B19-A+LPG+Automaat is niet echt ideaal. En om nou een gezonde motor ook te vervangen voor een grotere vind ik niet echt nodig. De motor is voor mij toch het hart van de auto. De ziel zeg maar. Die hoort echt bij de auto. Die vervang ik dus niet zo maar. Tjonge, wat een sentimentele dwaas ben ik eigenlijk, hahaha.
Ook voor mij geldt de Volvo-slogan: Volvo voor het leven.