15 February 2012, 12:37
Yellow240 schreef:Heb ooit eens wat wielen bij auto Eminent gehaald. Aardige gozer die mooi spul heeft staan.Ik heb er helaas een veel minder mooi verhaal over: ooit had ik een 244 uit '77 die snel van eigenaar wisselde. Ding had wat roest maar de koper wilde het ding zelf opknappen. Gedeeltelijk gelast (net voldoende voor de APK, maar nog niet netjes) maar onderweg naar de keurder donderde er ook nog de stabilisatiestang achter onderuit. Toen heeft 'ie een handelaar gebeld (bleek Eminent te zijn) en die had de auto voor 900 Euro overgenomen. Er zaten toen leuke goodies onder: net gestraalde Virgo-velgen, snowcap, leuke speakers (originele Canton-speakers), windvanger op het schuifdak enz enz. 1 dag later stond de auto al op de website: de dag ervoor (dus op de dag van ophalen) had de auto al een nieuwe APK gekregen en is er e.e.a. aan geplamuurd en overgespoten. En alle leuke goodies waren er van af. Vraagprijs: 5450.

Het stomme is: de auto was toen vrij snel weg, maar staat sindskort op Marktplaats. Gezien de lijst aan laswerk vermoed ik dat die mensen zich achteraf best genaaid kunnen voelen (of weten niet beter): http://link.marktplaats.nl/518674148