12 February 2012, 11:44
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 12 February 2012, 11:57 door Marc1970.)
Dat moet je dan via de importeur regelen. Heeft te maken met typegoedkeuringen etc.
De 940 is vooral met de B230FB geleverd, andere kop en nokkenas. De FD heeft PulsAir en verder niet zo veel meer als de B230F denk ik.
Ah, de distributieriem heeft ws. ronde tanden en gaat veel langer mee.
LH3.1 heeft een andere gasklepsensor, deze meet de gasklepstand over het hele bereik ipv alleen dicht en volgas. De ECU (eindigt op 572) en AMM (001) zal ook anders zijn dan denk ik. Het schijnt dat LH3.1 verder in de 850 gebruikt is.
De 940 is vooral met de B230FB geleverd, andere kop en nokkenas. De FD heeft PulsAir en verder niet zo veel meer als de B230F denk ik.
Ah, de distributieriem heeft ws. ronde tanden en gaat veel langer mee.
LH3.1 heeft een andere gasklepsensor, deze meet de gasklepstand over het hele bereik ipv alleen dicht en volgas. De ECU (eindigt op 572) en AMM (001) zal ook anders zijn dan denk ik. Het schijnt dat LH3.1 verder in de 850 gebruikt is.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969