9 February 2012, 20:35
Dat ik en mijn Volvo (240) komt nu steeds dichterbij! Ik heb in principe een deal! Een grijze 240 super polar met b230f blok en zo'n beetje alle opties die je maar kunt bedenken (allemaal origineel Volvo) zoals dakdragers, hondenrek, middenarmsteun, kussentjes voor de hoofdsteunen, snowcaps, meters (zoals in de turbo), houten rand in het dashboard, cruise control, etc.. Het enige wat niet origineel is zijn de knippers aan de zij- en voorkant, die zijn wit en niet oranje. Verder onderhoudhistorie aanwezig van de Italiaanse- en Nederlandse periode. B230F heeft nu 177.000km gereden.
Maar, het betreft een black line uitvoering. Weet dat dat de uitloopseriepaketten (mooi Wordfeud woord) waren maar geen idee wat dat nou inhield. Geen chromen stripjes ofzo en daarvoor in de plaats alles zwart? Wie weet dat?
Maar, het betreft een black line uitvoering. Weet dat dat de uitloopseriepaketten (mooi Wordfeud woord) waren maar geen idee wat dat nou inhield. Geen chromen stripjes ofzo en daarvoor in de plaats alles zwart? Wie weet dat?